603 564 243
EN
Menu
#

Hana Krejčí - zakladatelka projektu

Kromě celkové koncepce projektu Baby Office se starám o webové stránky, propagaci a vyhledávání obchodních příležitostí. Ve volném čase se věnuji své rodině, ráda sportuji nebo čtu. Baví mě propojovat lidi i myšlenky, rozvíjení nových příležitostí a hledání hlubších významů.

Více o Haně zde.

#

Pavlína Bandrowská - zakladatelka a manažerka projektu

Spolu s týmem Baby Office pro Vás organizuji dětské mobilní koutky a zážitkové akce. Rozvíjíme náš projekt sociálního podnikání, díky kterému ovlivňujeme společnost kolem nás, a mne těší dělat to, co mne baví a jiným pomáhá. V soukromí mám ráda výtvarné aktivity, procházky, společnost dobrých přátel a heslo “přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno”.

#

Iva Fojtová - koordinátor mobilních koutků

Mám na starosti administrativní chod kanceláře, komunikaci s klienty i dodavately. Zároveň koordinuji mobilní koutky jako organizátor i jako lektor. Baví mě vymýšlení aktivit pro tvůrčí dílny, protože ve volném čase se ráda věnuji mimo jiné pedigu.

#

Antonin Martinek - koordinátor mobilních koutků

V Baby Office je mojí pracovní náplní především koordinace mobilních dětských koutků a jejich technická realizace (doprava, správa vybavení apod.). Zajišťuji, aby zkrátka vše probíhalo tak, jak má. I ve volném čase mě zaměstnávají děti (zatím tedy ne vlastní), neboť jsem vedoucím turistického oddílu a pravidelně se konají schůzky, výpravy a tábory. Mám rád přírodu, cestování, venkovní aktivity, hudbu, hraní deskových společenských her, tvorbu na počítači, zajímám se o dopravu a miluji řízení. Mnoho času věnuji rodině, přátelům a právě dětem.

#

Kateřina Jirásková

Baby office mi umožnila přesně to, co má ve svém poslání, a to mít práci při dvou malých dětech. Pracuji jen když mám čas – vkládám události, akce a novinky na webové stránky a na sociální sítě. Líbí se mi na tom, že ihned vidím výsledky. A že můžu všechny informovat o super akcích. Ve volném čase se věnuji hlavně mým dvěma ratolestem. Neradi se nudíme, takže pořád něco podnikáme.

#

Ivana Kollárová – Ředitelka miniškolky

Miniškolka je má vášeň. Pečuji o ni, vymýšlím, jak vyjít vstříc rodičům, jak udělat radost dětem. Jsem zodpovědná za chod a fungování miniškolky, provozní činnosti a komunikaci s rodiči. Ráda Vás osobně provedu naši Miniškolkou a seznámím Vás s konceptem.  Mým cílem je, aby rodiče byli spokojeni a děti šťastné, proto se na mě neváhejte obrátit s jakýmkoli dotazem či připomínkou. Veškeré mé studium se neslo v pedagogickém duchu, od oboru učitelství v mateřské školce, přes vzdělávání dospělých až po personální řízení. Prošla jsem  různými zkušenostmi od hlídání dětí, přes personalistiku a HR poradenství, plánování lidských zdrojů, organizaci rozvojových aktivit pro dospělé a akcí pro děti zaměstnanců. Ráda čtu knihy na téma péče a rozvoj nejmenších dětí, což uplatňuji u největšího mého koníčku – u mé malé dcerky.

 
#

Martina Maňasová

V Baby Office mám na starosti navazování partnerských spoluprací se zajímavými firmami. Žila jsem v Nizozemí i Belgii, takže jsem v předchozí práci uplatnila znalost nizozemštiny. Mám dva malé syny, rádi cestujeme, jsme v přírodě a pokud je příležitost, najdu si čas na knížku nebo společenské hry (scrabble, karty, strategické,..).

#

Simona Kolková - event koordinátor

Jsem externí spolupracovnicí organizace Baby Office a majitelkou eventové společnosti SKY EVENTS, která organizuje firemní akce, konference, veletrhy a výstavy. Spolu se skvělým týmem Baby Office pro Vás zajišťuji nejrůznější zážitkové akce a dětské mobilní koutky. Při této práci uplatňuji své dlouholeté zkušenosti z projektového a event managementu. Mám ráda práci s lidmi, nové výzvy a prioritou je pro mě spokojený klient a prohlubování dlouholetých vztahů.