0
Menu
#

Hana Müllerová - jednatelka

Kromě celkové koncepce projektu Baby Office se starám o webové stránky, propagaci a vyhledávání obchodních příležitostí. Ve volném čase se věnuji své rodině, ráda sportuji nebo čtu. Baví mě propojovat lidi i myšlenky, rozvíjení nových příležitostí a hledání hlubších významů. Více o Haně zde.

#

Pavlína Bandrowská - jednatelka a projektová manažerka

Spolu s týmem Baby Office pro Vás organizuji dětské mobilní koutky a zážitkové akce. Rozvíjíme náš projekt, díky kterému ovlivňujeme společnost kolem nás, a mne těší dělat to, co mne baví a jiným pomáhá. V soukromí mám ráda výtvarné aktivity, procházky, společnost dobrých přátel a heslo „přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno“.

#

Antonin Martinek - projektový manažer

V Baby Office je mojí pracovní náplní především koordinace mobilních dětských koutků a jejich technická realizace (doprava, správa vybavení apod.). Zajišťuji, aby zkrátka vše probíhalo tak, jak má. I ve volném čase mě zaměstnávají děti (zatím tedy ne vlastní), neboť jsem vedoucím turistického oddílu a pravidelně se konají schůzky, výpravy a tábory. Mám rád přírodu, cestování, venkovní aktivity, hudbu, hraní deskových společenských her, tvorbu na počítači, zajímám se o dopravu a miluji řízení. Mnoho času věnuji rodině, přátelům a právě dětem.

#

Andrea Hrdličková - projektová manažerka

V Baby Office držím pod drobnohledem administrativní a účetní náležitosti, fakturace, hlídám finanční toky a komunikovat spolu budeme i v případě, že se nám jako lektor či lektorka hlásíte na některou z našich akcí, na kterých se následně spolu setkáme.
Být součástí Baby Office pro mě znamená být tam, kde se vytváří společensky prospěšné projekty a aktivity s přesahem.