EN
0
Menu

O nás

Naším snem je podporovat rodiče v jejich spokojeném životě. Pomáháme najít rovnováhu mezi firemním a soukromým životem, mezi prací a zábavou, mezi rodiči a dětmi.

Jsme sehraná parta nadšených realizátorů komunitních akcí. Dá se o nás říci, že jsme eventová agentura zaměřená na děti a rodiče. Již 12 rokem pořádáme akce pro rodiny, komunitní akce a zajišťujeme chytrou zábavu pro děti.

Ve firmách nabízíme hlídání dětí o malých i letních prázdninách. Během letních prázdnin organizujeme ve firmách oblíbené příměstské tábory.

Realizace zážitkových akcí pro celou rodinu je další část našeho portfolia. Zorganizujeme skvělé family days, mikulášské besídky, dny dětí a další akce.

Na našich akcích si s oblibou hrají i rodiče. Rozhodli jsme se proto rozšířit naše aktivity. Pořádáme komunitní akce pro celou rodinu, tvůrčí a relaxační workshopy pro dospělé a teambuildingové aktivity pro zlepšení fungování firemních i rodinných týmů.

Provozujeme také půjčovnu vybavení pro dětské koutky a oslavy.  Půjčujeme vše od nábytku, dětských herních prvků, relaxačních prvků, přebalovacích pultů až po hračky. Rádi také poradíme s tím, jaké vybavení zvolit do pevného dětského koutku nebo ho přímo zařídíme.

Baby Office je sociální podnik. Jsme členem Asociace společenské odpovědnosti a jsme uvedeni v adresáři sociálních podniků Ministerstva práce a sociálních věcí.

V roce 2020 naše podnikání ovlivnila pandemie koronaviru. Hodně akcí bylo zrušeno nebo přesunuto. My jsme transformovali naše portfolio a začali jsme hledat nové příležitosti. Jedním z nich je vymazlená nabídka Mikulášských a vánočních balíčků do firem a školek.

Velký úspěch mají naše tematické zábavně naučné stezky pro děti.

Lidové tradice a zvyklosti přibližujeme dětem v Inspirovnících – sešitech plných zábavného poznávání.

Z historie Baby Office

V roce 2013 jsme jako nadšené maminky malých dětí založili coworkingové centrum s miniškolkou pro všechny aktivní rodiče, kteří chtějí pracovat a mít děti poblíž. Postupně jsme rozšířili pole působnosti do firem a stali jsme se odbornými partnery HR managerů a CEO, kterým záleží na dobré prorodinné firemní kultuře. 

Postupně jsme začali zajišťovat mobilní dětské koutky na akcích pro dospělé na konferencích, eventech i ve firmách. 

Celý příběh si můžete přečíst zde.

Mohlo by Vás zajímat
Pája s Hanou

Pavlína Bandrowská – jednatelka a projektová manažerka Spolu s týmem Baby Office pro vás organizuje dětské mobilní koutky a zážitkové akce. Společně s Hanou Müllerovou…

Baby Office 2024

V Baby Office sice nejsme pověrčiví, ale milujeme příběhy. A číslo 11 svůj magický příběh má. Jedenáctka je silná a mocná. Nositelé tohoto čísla ne…

10 let Baby Office

Když jsme na začátku našeho podnikání v Baby Office poctivě vyplňovali business plány, byla tam i kolonka, kde chceme být za 5 a 10 let….

Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě