Datum: 29. 05. 2017
Čas: 09:00 - 12:00
Místo: Baby Office, Pod Višňovkou 1662/25, Praha 4
Praktický workshop pro pokročilejší uživatele Facebooku.
Pokud již máte dobře nastavenou a fungující stránku, můžete dosah svého sdělení zvýšit reklamou.
Co se na workshopu Reklama na Facebooku dozvíte a naučíte?
Na kurzu si nejprve vysvětlíme a ukážeme, jak fungují reklamy na Facebooku, jaké existují reklamní formáty a jaké jsou možnosti cílení (projdeme základní a naťukneme lehce i pokročilé). Ukážeme si, co a jak funguje a jak konkrétně to můžete využít pro vás.
Cílem kurzu je, abyste zasáhli své klíčové publikum efektivně – tedy za co nejlepší peníze jste dosáhli konverze, tedy stanoveného cíle, ať už je to proklik, nákup, registrace, …
V případě zájmu můžeme projít i téma soutěží na Facebooku.
Před kurzem vás poprosíme o zodpovězení několika otázek, abychom vám přizpůsobili kurz co nejvíce na míru a bavili se na místě již o konkrétních příkladech.
Obsah kurzu Reklama na Facebooku
- Kdo je u nás na Facebooku a jak na něj můžeme základně cílit
- Jak funguje reklama na Facebooku
- Jak vyprofilovat své zákazníky pro možnosti cílení
- Na koho je možno reklamu cílit
- Jak nastavit reklamu
- Jak stanovit cíle a jak je měřit a vyhodnocovat
- Kde hledat aktuální informace
Co ke kurzu říká sama lektorka: „Když Facebooku nabídnete peníze, zchramstne je ani nemrknete. Buďte tedy jeho pánem a utrácejte efektivně a s kýženým výsledkem. Nenechte se obalamutit jeho super čísly, ale dohledejte si ta, která vás opravdu zajímají. Neexistuje 100% pravda, že toto a tamto funguje nejlépe všem. Musíte si to přizpůsobit na míru své stránce a potřebám vašich zákazníků. A to se na kurzu naučíte – jak nad tím celkově přemýšlet ve vašem případě. Já vám to přesně jen tak z fleku neřeknu, (a kdo jo, tak vám z toho nevymáčkne maximum). Svoji značku a zákazníky znáte nejlépe totiž vy sami, ale společně se krásně dopracujeme k tomu jak na to. A pak už hurááá do práce a testování „
Kurz je vhodný:
Pro všechny, kteří spravují stránku na Facebooku a chtějí z ní pomocí reklamy dostat co nejvíce.
Budete potřebovat:
Ideálně vlastní notebook, předem vyplněný dotazník ke kurzu, přihlašovací údaje na Facebook – možná se smějete, ale spousta lidí svoje heslo zapomene, protože se doma přihlašuje automaticky (a pak se na kurzu diví :D)
Lektorka: Lucie Budíková
Sociálními sítěmi žiji každý den a baví mě. Mám zkušenosti se správou velkých i malých profilů, rozličných strategií, správy reklamních kampaní a reportingů. Zprvu jsem pracovala v komunikační agentuře, pak přešla na práci na volné noze, a když se mi narodila dcera, založila jsem malou firmu. V té teď zaměstnávám pár šikovných maminek a jedeme v tom společně. Primárně se zaměřujeme na Facebook, Instagram a LinkedIn. Zvládáme ale i celkový online marketing (díky spolupráci s externími kolegy).
Příklady spolupráce:
- Lentilky – jeden z top 10 FMCG Confictionery Facebooků v ČR (Nestlé) – správa Facebooku a zajištění foto obsahu
- Barbie, Monster High, Hot Wheels, Mega Bloks (Mattel) – správa Facebooků a konzultace k reklamám
- Net Channel (online televize) – celkový online marketing
- Hellmann´s (Unilever) – správa Instagramu a konzultace ke správě Facebooku a reklamám
- Němec s.r.o. (luxusní povrchy a kaskádové zahrady) – Facebook reklama
Rezervace