EN
0
Menu

Reklama na Facebooku – poslední volná místa

Reklama na Facebooku - poslední volná místa

Datum: 29. 05. 2017
Čas: 09:00 - 12:00

Místo: Baby Office, Pod Višňovkou 1662/25, Praha 4

Praktický workshop pro pokročilejší uživatele Facebooku.

Pokud již máte dobře nastavenou a fungující stránku, můžete dosah svého sdělení zvýšit reklamou.

Co se na workshopu Reklama na Facebooku dozvíte a naučíte?

Na kurzu si nejprve vysvětlíme a ukážeme, jak fungují reklamy na Facebooku, jaké existují reklamní formáty a jaké jsou možnosti cílení (projdeme základní a naťukneme lehce i pokročilé). Ukážeme si, co a jak funguje a jak konkrétně to můžete využít pro vás.

Cílem kurzu je, abyste zasáhli své klíčové publikum efektivně – tedy za co nejlepší peníze jste dosáhli konverze, tedy stanoveného cíle, ať už je to proklik, nákup, registrace, …

V případě zájmu můžeme projít i téma soutěží na Facebooku.

Před kurzem vás poprosíme o zodpovězení několika otázek, abychom vám přizpůsobili kurz co nejvíce na míru a bavili se na místě již o konkrétních příkladech.

Obsah kurzu Reklama na Facebooku

  1. Kdo je u nás na Facebooku a jak na něj můžeme základně cílit
  2. Jak funguje reklama na Facebooku
  3. Jak vyprofilovat své zákazníky pro možnosti cílení
  4. Na koho je možno reklamu cílit
  5. Jak nastavit reklamu
  6. Jak stanovit cíle a jak je měřit a vyhodnocovat
  7. Kde hledat aktuální informace

Co ke kurzu říká sama lektorka: „Když Facebooku nabídnete peníze, zchramstne je ani nemrknete. Buďte tedy jeho pánem a utrácejte efektivně a s kýženým výsledkem. Nenechte se obalamutit jeho super čísly, ale dohledejte si ta, která vás opravdu zajímají. Neexistuje 100% pravda, že toto a tamto funguje nejlépe všem. Musíte si to přizpůsobit na míru své stránce a potřebám vašich zákazníků. A to se na kurzu naučíte – jak nad tím celkově přemýšlet ve vašem případě. Já vám to přesně jen tak z fleku neřeknu, (a kdo jo, tak vám z toho nevymáčkne maximum). Svoji značku a zákazníky znáte nejlépe totiž vy sami, ale společně se krásně dopracujeme k tomu jak na to. A pak už hurááá do práce a testování „

Kurz je vhodný:

Pro všechny, kteří spravují stránku na Facebooku a chtějí z ní pomocí reklamy dostat co nejvíce.

Budete potřebovat:

Ideálně vlastní notebook, předem vyplněný dotazník ke kurzu, přihlašovací údaje na Facebook – možná se smějete, ale spousta lidí svoje heslo zapomene, protože se doma přihlašuje automaticky (a pak se na kurzu diví :D)

Lektorka: Lucie Budíková

LBSociálními sítěmi žiji každý den a baví mě. Mám zkušenosti se správou velkých i malých profilů, rozličných strategií, správy reklamních kampaní a reportingů. Zprvu jsem pracovala v komunikační agentuře, pak přešla na práci na volné noze, a když se mi narodila dcera, založila jsem malou firmu. V té teď zaměstnávám pár šikovných maminek a jedeme v tom společně. Primárně se zaměřujeme na Facebook, Instagram a LinkedIn. Zvládáme ale i celkový online marketing (díky spolupráci s externími kolegy).

 

Příklady spolupráce:

  • Lentilky – jeden z top 10 FMCG Confictionery Facebooků v ČR (Nestlé) – správa Facebooku a zajištění foto obsahu
  • Barbie, Monster High, Hot Wheels, Mega Bloks (Mattel) – správa Facebooků a konzultace k reklamám
  • Net Channel (online televize) – celkový online marketing
  • Hellmann´s (Unilever) – správa Instagramu a konzultace ke správě Facebooku a reklamám
  • Němec s.r.o. (luxusní povrchy a kaskádové zahrady) – Facebook reklama

 

Rezervace

Objednávky pro tuto akci jsou uzavřeny.

Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě