4 praktické tipy, jak uspořádat akci pro rodinu
1. Kdy je vhodný čas pro pořádání akce?
![](https://www.babyoffice.cz/wp-content/uploads/2019/06/ico-kdy-2.png)
2. Jaké zvolit zaměření?
Téma je možné zvolit podle ročního období, oboru firmy nebo vybrat některý z našich osvědčených námětů.
![Témata dětského nebo rodinného dne](https://www.babyoffice.cz/wp-content/uploads/2019/06/ico-tema-2.png)
3. Rozpočet na akci
Výše rozpočtu se odvíjí od počtu účastníků akce, míry zapojení dobrovolníků z firmy, množství a typu aktivit. Důležité je také místo konání akce a výběr občerstvení. Uvedené rozpočty jsou velmi orientační …
![Rozpočet na akci dětský den nebo Family Day](https://www.babyoffice.cz/wp-content/uploads/2019/06/ico-kolik-2.png)
4. Další informace
Délka trvání akce: 3 – 8 hodin
Doba přípravy: 10 hodin nejmenší akce, standardně 30-80 hodin, u větších zakázek i více
Realizační tým: Koordinátor akce, lektoři, dodavatelé, odpovědná osoba v rámci firmy
Účastníci: děti zaměstnanců a jejich rodiče, realizační tým, zainteresovaní zaměstnanci i bez dětí, vedení firmy, hosté z různých neziskových projektů, které společnost podporuje
Možnosti realizace:
- Vše na klíč
- Dodávka pouze části programu
Místo realizace:
Rizika: špatné počasí, úrazy a zranění, nedostatečná interní propagace akce, nezvaní hosté, hluk a odpadky v okolí, málo zábavný program, špatný výběr dodavatele
Průběh akce:
- Předběžný průzkum mezi zaměstnanci o zájmu a počtu dětí
- Stanovení rozpočtu
- Hledání dodavatele na klíč nebo jednotlivých dodavatelů
- Tvorba programu
- Výběr dodavatelů
- Propagace akce
- Příprava akce
- Den D
- Report z akce, fotky, video
- Poděkování + žádost o zpětnou vazbu
- Vyhodnocení + plán dalších akcí
Hana Krejčí
Inspirovala jsem se v bance projektů.