Téma je možné zvolit podle ročního období, oboru firmy nebo vybrat některý z našich osvědčených námětů.
Výše rozpočtu se odvíjí od počtu účastníků akce, míry zapojení dobrovolníků z firmy, množství a typu aktivit. Důležité je také místo konání akce a výběr občerstvení. Uvedené rozpočty jsou velmi orientační …
Délka trvání akce: 3 – 8 hodin
Doba přípravy: 10 hodin nejmenší akce, standardně 30-80 hodin, u větších zakázek i více
Realizační tým: Koordinátor akce, lektoři, dodavatelé, odpovědná osoba v rámci firmy
Účastníci: děti zaměstnanců a jejich rodiče, realizační tým, zainteresovaní zaměstnanci i bez dětí, vedení firmy, hosté z různých neziskových projektů, které společnost podporuje
Možnosti realizace:
Místo realizace:
Rizika: špatné počasí, úrazy a zranění, nedostatečná interní propagace akce, nezvaní hosté, hluk a odpadky v okolí, málo zábavný program, špatný výběr dodavatele
Průběh akce:
Hana Krejčí
Inspirovala jsem se v bance projektů.
Baby Office podporuje pracující rodiče. Zajišťuje ve firmách: