Náš tým

Hana KrejčíHana Krejčí – zakladatelka projektu
Kromě celkové koncepce projektu Baby Office se starám o webové stránky, propagaci a vyhledávání obchodních příležitostí. Ve volném čase se věnuji své rodině, ráda sportuji nebo čtu. Baví mě propojovat lidi i myšlenky, rozvíjení nových příležitostí a hledání hlubších významů.

 

_MG_0689 (1)Pavlína Bandrowská – zakladatelka a manažerka projektu
Spolu s týmem Baby Office pro Vás organizuji dětské mobilní koutky a zážitkové akce. Rozvíjíme náš projekt sociálního podnikání, díky kterému ovlivňujeme společnost kolem nás, a mne těší dělat to, co mne baví a jiným pomáhá. V soukromí mám ráda výtvarné aktivity, procházky, společnost dobrých přátel a heslo “přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno”.

 

iva_fojtovaIva Fojtová – koordinátor mobilních koutků
Mám na starosti administrativní chod kanceláře, komunikaci s klienty i dodavately. Zároveň koordinuji mobilní koutky jako organizátor i jako lektor. Baví mě vymýšlení aktivit pro tvůrčí dílny, protože ve volném čase se ráda věnuji mimo jiné pedigu.

 

Antonín Martinek

Antonín Martinek – koordinátor mobilních koutků
V Baby Office je mojí pracovní náplní především koordinace mobilních dětských koutků a jejich technická realizace (doprava, správa vybavení apod.). Zajišťuji, aby zkrátka vše probíhalo tak, jak má, případně jsem i na akci lektorem, který se stará o pohodlí a zábavu dětí. I ve volném čase mě zaměstnávají děti (zatím tedy ne vlastní), neboť jsem vedoucím turistického oddílu a pravidelně se konají schůzky, výpravy a tábory. Mám rád přírodu, cestování, venkovní aktivity, hudbu (zejména českou a slovenskou), hraní deskových společenských her, tvorbu na počítači, zajímám se o dopravu a miluji řízení. Mnoho času věnuji rodině, přátelům a právě dětem.

 

_MG_6341Ivana Kollárová – Ředitelka miniškolky
Miniškolka je má vášeň. Pečuji o ni, vymýšlím, jak vyjít vstříc rodičům, jak udělat radost dětem. Jsem zodpovědná za chod a fungování miniškolky, provozní činnosti a komunikaci s rodiči. Ráda Vás osobně provedu naši Miniškolkou a seznámím Vás s konceptem.  Mým cílem je, aby rodiče byli spokojeni a děti šťastné, proto se na mě neváhejte obrátit s jakýmkoli dotazem či připomínkou. Veškeré mé studium se neslo v pedagogickém duchu, od oboru učitelství v mateřské školce, přes vzdělávání dospělých až po personální řízení. Prošla jsem  různými zkušenostmi od hlídání dětí, přes personalistiku a HR poradenství, plánování lidských zdrojů, organizaci rozvojových aktivit pro dospělé a akcí pro děti zaměstnanců. Ráda čtu knihy na téma péče a rozvoj nejmenších dětí, což uplatňuji u největšího mého koníčku – u mé malé dcerky.

 

Petra-1Petra Koťátková – kurzy a akce
Pomáhám lidem poznávat, zlepšovat a lépe využívat své dovednosti. Vystudovala jsem Sociologii na Filosofické fakultě UK a Mezinárodní obchod na VŠE. Mám doma 3 dcery a jednoho manžela. Své dlouholeté zkušenosti z oblasti vzdělávání a rozvoje dospělých (vzdělávací projekty, HR Management, praxe lektorky a koučky) nyní s radostí využívám v oblasti organizace vzdělávacích a rozvojových aktivit pro klientky/ty Baby Office. Ve volném čase mě baví divadlo (kultura), lyžování, cestování. Nabízíme kvalitní vzdělávací a rozvojové akce různého typu s kvalitními lektory za rozumnou cenu. Chceme být vašimi partnery v časech dobrých i těch horších – v oblasti vašeho osobního či profesního života.

 

Katka Urbanová – koutky na svatbách, narozeninové oslavy 
V Baby Office organizuji dětské koutky na svatbách a aktivity na narozeninové oslavě. Ráda vymýšlím akce pro děti, baví mě to celé od přípravy až po realizaci a šťastné úsměvy. Mám ráda cestování, běhání v přírodě a kreslení.

 
 

Simona KolkováSimona Kolková – event koordinátor
Jsem externí spolupracovnicí organizace Baby Office a majitelkou eventové společnosti SKY EVENTS, která organizuje firemní akce, konference, veletrhy a výstavy. Spolu se skvělým týmem Baby Office pro Vás zajišťuji nejrůznější zážitkové akce a dětské mobilní koutky. Při této práci uplatňuji své dlouholeté zkušenosti z projektového a event managementu. Mám ráda práci s lidmi, nové výzvy a prioritou je pro mě spokojený klient a prohlubování dlouholetých vztahů.