Platební a storno podmínky

Jak za kurz zaplatit a jak můžete zrušit svou rezervaci za kurz?

Platební a storno podmínky

Platba za akci/kurz

  1. Informace pro platbu (částka, variabilní symbol) dostanete e-mailem potvrzujícím přihlášení na akci/kurz.
  2. Platbu za akci/kurz prosím proveďte na účet 2600803869/2010 (Fio Banka, a.s.) do 5 pracovních dnů od přihlášení, jinak bychom museli Vaši rezervaci zrušit. 
  3. Místo na akci je rezervováno ve chvíli přijetí platby na náš účet.
  4. Platby v hotovosti nepřijímáme.
  5. Pokud potřebujete fakturu o provedení platby, zašlete nám prosím své fakturační údaje na adresu petra.kotatkova@babyoffice.cz. Fakturu Vám vystavíme po připsání částky na náš účet.
  6. Nejsme plátci DPH, ceny jsou konečné.

Zrušení rezervace akce/kurzu ze strany účastníka

  1. Při zrušení rezervace akce/kurzu 14 a více dnů před datem konání akce Vám vrátíme celou zaplacenou částku do 10 pracovních dnů na Váš účet.
  2. Při zrušení rezervace 14  až 4 dny před datem konání akce Vám vzniká povinnost uhradit storno poplatky, a to ve výši 50 % z ceny akce. V případě zrušení tři a méně dnů před akcí se jedná o storno poplatky ve výši 100 %. 
  3. Pokud se nemůžete zúčastnit sami a najdete náhradníka, už zaplacené místo můžete v rámci vzájemné dohody převést. Změnu jména je třeba nahlásit na email petra.kotatkova@babyoffice.cz
  4. Zrušení rezervace proveďte vždy e-mailem na adresu petra.kotatkova@babyoffice.cz, jinak ho nemůžeme akceptovat.

Zrušení kurzu ze strany organizátora

  1. Vyhrazujeme si právo zrušit akci v těchto případech:
    • není naplněn minimální počet účastníků akce,
    • onemocnění lektora nebo jiné závažné překážky na straně organizátora či lektora.
  2. V těchto případech Vás budeme neprodleně informovat a vrátíme Vám celou platbu za akci do 10 pracovních dnů na Váš účet.