Platba za akci/kurz
- Informace pro platbu (částka, variabilní symbol) dostanete e-mailem potvrzujícím přihlášení na akci/kurz.
- Platbu za akci/kurz prosím proveďte na účet 2200803421/2010 (Fio Banka, a.s.) do 5 pracovních dnů od přihlášení, jinak bychom museli Vaši rezervaci zrušit.
- Místo na akci je rezervováno ve chvíli přijetí platby na náš účet.
- Platby v hotovosti nepřijímáme.
- Pokud potřebujete fakturu o provedení platby, zašlete nám prosím své fakturační údaje na adresu info@babyoffice.cz. Fakturu Vám vystavíme po připsání částky na náš účet.
- Ceny jsou uvedené včetně DPH, ceny jsou konečné.
Zrušení rezervace akce/kurzu ze strany účastníka
- Při zrušení rezervace akce/kurzu 14 a více dnů před datem konání akce Vám vrátíme celou zaplacenou částku do 10 pracovních dnů na Váš účet.
- Při zrušení rezervace 14 až 4 dny před datem konání akce Vám vzniká povinnost uhradit storno poplatky, a to ve výši 50 % z ceny akce. V případě zrušení tři a méně dnů před akcí se jedná o storno poplatky ve výši 100 %.
- Pokud se nemůžete zúčastnit sami a najdete náhradníka, už zaplacené místo můžete v rámci vzájemné dohody převést. Změnu jména je třeba nahlásit na email info@babyoffice.cz.
- Zrušení rezervace proveďte vždy e-mailem na adresu info@babyoffice.cz, jinak ho nemůžeme akceptovat.
Zrušení kurzu ze strany organizátora
- Vyhrazujeme si právo zrušit akci v těchto případech:
- není naplněn minimální počet účastníků akce,
- onemocnění lektora nebo jiné závažné překážky na straně organizátora či lektora.
- V těchto případech Vás budeme neprodleně informovat a vrátíme Vám celou platbu za akci do 10 pracovních dnů na Váš účet.