EN
0
Menu
#

Hana Müllerová - jednatelka

Kromě celkové koncepce projektu Baby Office se Hana stará o webové stránky, propagaci a vyhledávání obchodních příležitostí. Ve volném čase se věnuje své rodině, ráda sportuje, čte nebo píše. Baví ji propojovat lidi i myšlenky, rozvíjení nových příležitostí a hledání hlubších významů. Více o Haně zde.

#

Pavlína Bandrowská - jednatelka a projektová manažerka

Pavlína je klíčovou osobou týmu Baby Office, kde se s nadšením věnuje organizaci dětských mobilních koutků a zážitkových akcí. ajišťuje komunikaci s klienty, tvorbu nabídek i vymýšlení originálních konceptů. Největší motivací je pro ni vědomí, že může dělat práci, která ji naplňuje, a zároveň tím přinášet radost i užitek ostatním. Ve volném čase Pavlína ráda tvoří, tráví čas v přírodě a užívá si společnost dobrých přátel. Její životní motto zní: „Přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno.“

#

Antonin Martinek - projektový manažer

Tondovou hlavní pracovní náplní je koordinace eventů a jejich technická realizace – od dopravy přes správu vybavení až po samotné zajištění bezproblémového chodu. Dbá na to, aby vše probíhalo hladce a klienti, rodiče i děti byli maximálně spokojení. Také ve volném čase hrají děti v Tondově životě důležitou roli – jako vedoucí turistického oddílu pravidelně pořádá schůzky, výpravy a tábory. Mezi jeho zájmy patří příroda, cestování, venkovní aktivity, hudba, deskové hry, tvorba na počítači a také se aktivně zajímá o dopravu. Největší vášní je pro něj řízení, které si užívá v každé podobě. Spoustu energie věnuje také rodině, přátelům a samozřejmě dětem.

#

Dita Lodinová - koordinátorka pevných dětských koutků

Dita se v Baby Office věnuje především dětem. Koordinuje veškerou agendu spojenou s pevným dětským koutkem ve firmách. Těší ji sledovat, jak se děti rychle posouvají, rozvíjejí a socializují. Práce s dětmi pro ni má hluboký smysl a naplňuje ji radostí. Také v osobním životě hrají děti hlavní roli – Dita je maminkou tří synů a pejska, se kterými ráda vyráží na výlety do přírody, ať už pěšky, nebo na kole. Radost jí dokáže vykouzlit dětský úsměv, zmrzlina i kousek hořké čokolády.

#

Martina Maňasová - obchodní manažerka

Martina se v Baby Office s nadšením a profesionalitou věnuje obchodu a koordinaci vybraných projektů. Svým pečlivým přístupem a organizačními schopnostmi pomáhá plynule propojit vizi a realizaci jednotlivých aktivit. Kromě pracovního nasazení Martinu zejména baví práce s dětmi, která je nejen profesní záležitostí, ale i skutečnou vášní. Ráda odpočívá v přírodě, kde nachází inspiraci a energii. 

#

Jana Hoferová - koordinátorka akcí

Jana působí v Baby Office jako koordinátorka akcí, kde nese veškerou odpovědnost za organizaci, hladký průběh i výběr vhodných lektorů pro jednotlivé projekty. Zajišťuje, aby události probíhaly bez zádrhelů, ve správném termínu, s kvalitními lidmi a odpovídajícím programem. V jejím přístupu se snoubí pečlivost a organizační talent – Jana vede jednotlivé akce tak, aby zapojení lektoři měli jasné instrukce, nastavené standardy i maximální podporu.

Kam dál?

O projektu Baby Office si můžete přečíst zde.

 

Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě

Baby Office
Nastavení soukromí

Tato prezentace používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.