Dětské promo koutky na akcích

Dětský koutek Rossmann na veletrhuDětské koutky se postupně stávají standardem nejen na akcích pro rodiny. Stále více organizátorů akcí si uvědomuje, že pokud chtějí své návštěvníky udržet, musí poskytovat kvalitní zázemí a služby, aby obstáli v rostoucí konkurenci.

Rozpočty na pořádání akcí ale bývají někdy napjaté, a tak pořadatelé často spoléhají na dobrovolníky nebo využívají barterové spolupráce. Problém nastane, pokud se přihodí něco neočekávaného. Dobrovolníci nedorazí, spolupracující firma na poslední chvíli odstoupí apod.  

Řešením jsou dětské promo koutky.

Pro firmy je to příležitost posílit svou značku, a zároveň podpořit užitečnou službu – ulehčit maminkám zapojení do společnosti nebo cestu k vlastnímu rozvoji.

Tuto službu začal Baby Office nabízet již v roce 2013, kdy na většině akcí zázemí pro děti chybělo. Zpočátku na vlastní náklady, až postupem času se ukázalo, že tyto koutky jsou účinným nástrojem event marketingu pro firmy s cílovou skupinou rodiče a děti.

Jak to funguje?

Na akcích, kde se předpokládá účast rodičů, zajistí Baby Office dětský koutek, vybaví ho hračkami, přebalovacím pultem, sedacími vaky a dalšími herními prvky. Pro maminky nejmenších dětí připraví i kojicí koutek. Zatímco rodiče se vzdělávají, pracují nebo relaxují, o děti se starají zkušené lektorky, které je zabaví a připraví pro ně pestrý program v duchu zaměření partnera.

Partner, který realizaci koutku umožní, získá velký prostor pro komunikaci svých výrobků a služeb. Podle typu akce osloví stovky až tisíce návštěvníků a uživatelů služby koutku i celého eventu. Navíc si buduje loajalitu svých klientů posílením společenské odpovědnosti firmy. Součástí partnertství je i PR podpora a propagace v on-line světě – na stránkách pořadatele akce, facebooku a na dalších místech.

Hezkým příkladem odpovědné firmy, která se rozhodla jít tímto směrem je například síť drogerií Rossmann, která podpořila dětské koutky již na mnoha veletrzích. Mezi další patří Lipa Learning, Méďa Kubík, Scan Quilt a jiné.

 

Hana Krejčí, Foto: Iprima

Sdílejte ...


Komentáře

Okomentuje příspěvek