Dětský svět je barevný, děti milují barvy. Slyšeli jste někdy o dítku, které se halí od hlavy po paty do černé? Pokud ano, zkuste se podívat na maminku, bude taky černá. Celá schovaná. Barvy jsou mocnými pomocníky, ovlivňují totiž podvědomí a vyvolávají emoce, aniž by o tom vědělo dítko či dospělák.
Ano, opravdu reakce, není to nadnesený pojem. Je dokázáno, že barvy nám dokáží zvedat tlak, zrychlovat tep, tedy, že na ně lidské tělo nevědomě reaguje.
Modrou barvu vidíme jako první, protože naše noční vidění je modré. Je to barva bezpečí a zároveň podporuje zkoumání. Potřebujete vytyčit dítku cestu, aby např. v noci trefilo na toaletu? Použijte modrou. Jedete na návštěvu, kde se dítě necítí bezpečně? Vezměte si oba modré oblečení.
Červenou vnímá naše oko největší plochou, je s ní tedy lepší šetřit. Ovšem takové červené spodní prádlo a ponožky umí divy, pomáhá studeným nohám i ledvinám. Když potřebujete výchovně působit, ale sama zůstat klidná, doporučuji červené spodní prádlo. To je také vhodné pro děti se sklonem k hysterii a malé vzteklouny, protože je udrží nohama na zemi. Když je potřeba přidejte i červené ponožky i botičky.
Na bolavý krk je nejlepší tyrkysová přímo na krku, třeba jako šátek nebo šála omotaná kolem krku. Napomáhá také třeba tomu, aby vám bylo lépe rozumět, což se hodí, až budete malému školáčkovi vysvětlovat obtížnou látku. Je také skvělým pomocníkem při odstraňování komunikačních bariér.
Právě jste se vrátili z výletu a prcek je jak z divokých vajec, a přitom fňuká, že by spinkal? Zkuste mu dát na hlavu tmavě modrou čepici a žluté tričko. Tato kombinace usnadní vstřebání vjemů, které za ten den zažil. Přetaženost je hříčkou mozku, který nezařadil ještě všechny nové informace do škatulek, a proto odmítá mít klid.
Při hrách na podporu kreativity a rozvoje fantazie, volte oranžovou na spodní část těla. Takové oranžové tepláčky jsou super na vymýšlení, jak postavit věž z kostek a kam tátovi nastražit kostku lega, aby na ní mohl šlápnout.
Celkově se vyhněte barvené hnědé, je to barva rozchodů. Hnědá kůže v přirozené barvě kůže je v pořádku, ale hnědé hedvábí ne. Také omezte fialovou, která je vnímána jako barva nedůvěry. Pak také pozor na moc červené na svrchní vrstvě oblečení působí na okolí až agresivně.
Jana Popelková – Firemní čarodějka. Kombinuje své letité zkušenosti z oblasti rozvoje osobnosti, obchodu, online marketingu, sociálních sítí se zvláštními schopnostmi, silnou intuicí a empatií. Věří, že vliv na úspěch podnikání má nejen vzdělání a dovednosti, ale také umění práce s podvědomím a otevřená mysl. Mimo osobního rozvoje pomáhá klientům i s designem webových stránek, log a propagačních materiálů.
Baby Office podporuje pracující rodiče. Zajišťuje ve firmách: