Setkání koordinátorů Baby Office

27.6. proběhne setkání koordinátorů projektu. Současná koncepce vypadá takto:

Sdílená kancelář

Minimalizace negativních vlivů práce z domova (odloučení od společnosti, sklon k workoholismu nebo naopak odvádění od práce)
Kontakt s technikou a společností

Minikavárnička

Prostor pro sociální kontakty
– stolky, židličky, pohovky
– kojící koutek
– malá herna pro děti, které nebudou v miniškoličce
– zázemí s možností ohřevu donesené stravy
– nástěnky s různými tématy – vzdělávání, pracovní příležitosti, organizace zabývající se slaďováním práce a rodiny a další
– postupně přibude knihovnička, koutek pro výměnu nepotřebných ale funkčních věcí a další

Miniškolička

Inspirativní prostředí pro děti (rozvíjení dovedností, fantazie, kreativity a osobnosti)

Kurzy pro děti (vzdělávací a tvůrčí)

Pořádání akcí za účelem networkingu

Propagace vlastních služeb a výrobků podnikatelů, sdílení obchodních a pracovních kontaktů, prodej výrobků

Kurzy pro rozvoj rodičů

Školení, semináře, tréninky, koučink, tvůrčí dílny

Pracovní příležitosti na částečné úvazky pro Baby Office

Chůvy pečující o děti, pedagogické pracovnice zajišťující kreativní program pro děti, doučování, jazkové kurzy, apod.

Podpora startupů

– začínající podnikatelé mohou využít nabídky ostatních podnikatelů/živnostníků – účetnictví, finanční poradenství, právní poradenství, marketing apod.
– přednášky a kurzy dotované z evropských fondů pro začínající podnikatelky

Provoz webových stránek

– zveřejňování nabídky a poptávek práce vhodné pro rodiče (alternativní pracovní úvazky)
– informační portál o místech, kde je možné pracovat s dětmi, dát si pracovní schůzku
– komunitní portál s možností výměny informací, diskuze

Relaxace (kosmetika a masáže v prostorách)

– počítáme s nabídkou masáží v určité dny
– zvyšování sebevědomí žen – kosmetika, konzultace
– podle zájmu kurzy pilates, tai-chi, jóga, meditace

Pronájem

– pronájem zasedacích místností
– pronájem celého prostoru


Komentáře

Okomentuje příspěvek