Platební a storno podmínky

Jak za kurz zaplatit a jak můžete zrušit svou rezervaci za kurz?

Platební a storno podmínky

Platba za akci/kurz

  1. Informace pro platbu (částka, variabilní symbol) dostanete e-mailem potvrzujícím přihlášení na akci/kurz.
  2. Platbu za akci/kurz prosím proveďte na účet 2600803869/2010 (Fio Banka, a.s.) do 5 pracovních dnů od přihlášení, jinak bychom museli Vaši rezervaci zrušit. 
  3. Místo na akci je rezervováno ve chvíli přijetí platby na náš účet.
  4. Platby v hotovosti nepřijímáme.
  5. Pokud potřebujete fakturu o provedení platby, zašlete nám prosím své fakturační údaje na adresu petra.kotatkova@babyoffice.cz. Fakturu Vám vystavíme po připsání částky na náš účet.
  6. Nejsme plátci DPH.

Zrušení rezervace akce/kurzu ze strany účastníka

  1. Při zrušení rezervace akce/kurzu 14 a více pracovních dnů před datem konání akce Vám vrátíme celou zaplacenou částku do 10 pracovních dnů na Váš účet.
  2. Při zrušení rezervace méně jak 14 pracovních dnů před datem konání akce platbu nevracíme. Máte však možnost se zúčastnit náhradního termínu akce/kurzu nebo jiné akce/kurzu z naší nabídky. Tato nabídka je časově omezena 5 měsíců od konání kurzu, při nové registraci uveďte tuto skutečnost do poznámky.
  3. Zrušení prosím proveďte vždy e-mailem na adresu petra.kotatkova@babyoffice.cz, jinak ho nemůžeme akceptovat.

Zrušení kurzu ze strany organizátora

  1. Vyhrazujeme si právo zrušit akci v těchto případech:
    • není naplněn minimální počet účastníků akce,
    • onemocnění lektora nebo jiné závažné překážky na straně organizátora či lektora.
  2. V těchto případech Vás budeme neprodleně informovat a vrátíme Vám celou platbu za akci do 10 pracovních dnů na Váš účet.