Kdo pracuje v našem coworkingu? Interiérová designérka Eva Lövenhöferová

Eva se věnuje kompletní realizaci interiérů pod značkou Evalofa a před časem začala pravidelně pracovat v naší sdílené kanceláři. Povídali jsme si o jejím podnikání a práci v naší kanceláři.

Evo, co všechno pro své klienty děláte?

Moje práce zahrnuje všechno od počáteční konzultace, přes návrh, technickou přípravu, sjednání dodavatelských firem, řízení průběhu realizace, až po kompletní zařízení bytu či domu. Můžeme ale klidně skončit i po úvodní konzultaci.

Jak dlouho se zabýváte realizací interiérů?

Věnuji se tomu už 12 let. Při dlouhodobém pobytu v Americe jsem si uvědomila, že člověk má být zodpovědný sám za sebe a nenechat o sobě rozhodovat jiné. Proto jsem se rozhodla pro vlastní podnikání už v době, kdy to v mém oboru nebylo úplně běžné.

Co jste vlastně dělala před tím?

Marketingového managera pro východní Evropu a místní trh v jedné švédské strojírenské firmě, největší ve svém oboru.

 

Jste maminkou tří synů, jak zvládáte tuto náročnou profesi s rodinou?

Na začátku jsem využívala dobré vůle babiček, když šlo o privátní zákazníky, se kterými jsem komunikovala a setkávala se hlavně večer a o víkendu. Tehdy mi pomáhal i můj manžel, který se mým občasným víkendovým cestám ke klientům přizpůsobil.

Začala jsem když prostřednímu synovi byly 3 roky a nastoupil do školky. Nejmladšího jsem brala ze začátku všude s sebou – mám ho třeba vyfoceného v 6 dnech v kočárku na stavbě:) Později byl u tety na hlídání.

Jak získáváte nejčastěji zakázky?

Nejčastěji na základě doporučení. Také se mi klienti často vracejí, a to po mnoha letech od prvního projektu. Teď se mi sešly zrovna dva takové případy. Také se účastním veletrhů v Praze a Hradci Králové, kde poskytuji konzultace návštěvníkům. Ti si mě tak mohou vyzkoušet a zjistit, co všechno umím. Často se pak dohodneme na další spolupráci.

 

 

Jak jste se dozvěděla o našem coworkingu?

Hledala jsem místo snadno dostupné z domova, kde bych mohla pracovat  v nějakém kolektivu. A přišlo mi, že váš coworking je takový živý a akční. Líbila se mi ta vaše sešlost.

Proč jste se rozhodla pracovat v Baby Office a ne doma, jak to dělá hodně lidí ve vašem oboru?

Do teď jsem pracovala z domova a myslím, že čistá práce z domova je vhodná pro totální introverty, což já zrovna nejsem. Sdílené kanceláře dříve nebyly, když jsem se o nich dozvěděla, začala jsem hned zkoumat různé možnosti.

V Baby Office se mi líbí, protože je intimní a menší. Že se tu známe a není tu takové velké, rušné a anonymní prostředí, jako ve větších coworkingových centrech. Párkrát jsem kvůli projektům v takových prostorech byla. Po designové stránce byly velmi zajímavé, ale hrozně rozlehlé. Já luxusní design od kanceláře neočekávám. Potřebuji hlavně mít tu správnou atmosféru na práci.

Jak často náš coworking využíváte?

Když jsme doma všichni zdraví, bývám v Baby Office tak 2krát týdně.

Už jste navštívila nějakou z našich akcí?

Zrovna nedávno jsem byla na snídani s Rostya Gordon-Smith.

Díky za rozhovor.


Komentáře

Okomentuje příspěvek