0
Menu

Jak vytvořit a spravovat úspěšné stránky na Facebooku

Jak vytvořit a spravovat úspěšné stránky na Facebooku

Datum: 08. 03. 2017
Čas: 09:00 - 12:00

Místo: Baby Office, Pod Višňovkou 1662/25, Praha 4

Praktický workshop pro začínající správce a správkyně FB stránek.

Ať máte či plánujete stránku na Facebooku související s Vaším podnikáním, koníčkem nebo jen tak pro zábavu, dobrý obsah a vhodné nastavení vám pomůže získat větší popularitu.

Na workshopu Jak vytvořit a spravovat úspěšné stránky na Facebooku se dozvíte:

  • Co obnáší správa Facebookové stránky, jak ji založit a spravovat, jaké jsou dobré příklady a čemu se vyhnout. Před kurzem vám zašleme k vyplnění dotazník, díky kterému celý kurz bude moci probíhat více na míru a prakticky.
  • Kdo je na Facebooku a proč tam ne/být (demografie a trendy)
  • Cíle stránek a cílové skupiny
  • Co je úspěšnost
  • Stránka vs. Skupina
  • Nastavení stránky
  • Jak dát o stránce vědět (zdarma, mravenčí prací, placenou reklamou)
  • Příspěvky, plány a témata (jaké jsou možnosti, jak plánovat, příklady)
  • Správa stránky (co to obnáší, co hlídat, jak komunikovat)
  • Vyhodnocování a optimalizace

 

Lektorka: Lucie Budíková

LBSociálními sítěmi žiji každý den a baví mě. Mám zkušenosti se správou velkých i malých profilů, rozličných strategií, správy reklamních kampaní a reportingů. Zprvu jsem pracovala v komunikační agentuře, pak přešla na práci na volné noze, a když se mi narodila dcera, založila jsem malou firmu. V té teď zaměstnávám pár šikovných maminek a jedeme v tom společně. Primárně se zaměřujeme na Facebook, Instagram a LinkedIn. Zvládáme ale i celkový online marketing (díky spolupráci s externími kolegy).

 

 

Příklady spolupráce:

  • Lentilky – jeden z top 10 FMCG Confictionery Facebooků v ČR (Nestlé) – správa Facebooku a zajištění foto obsahu
  • Barbie, Monster High, Hot Wheels, Mega Bloks (Mattel) – správa Facebooků a konzultace k reklamám
  • Net Channel (online televize) – celkový online marketing
  • Hellmann´s (Unilever) – správa Instagramu a konzultace ke správě Facebooku a reklamám
  • Němec s.r.o. (luxusní povrchy a kaskádové zahrady) – Facebook reklama

Hlídání dětí

Po dobu kurzu můžete využít hlídání dětí od 18 měsíců v naší miniškolce.

Pro účast na kurzu je potřeba mít vytvořený osobní profil na Facebooku a s sebou vlastní notebook (nebo tablet).

Cena kurzu: 680 Kč

Registrace na kurz přes rezervační formulář níže. Více informací poskytne petra.kotatkova@babyoffice.cz

Kurz můžete koupit jako dárek a my vám vystavíme pěkný dárkový poukaz.

Pokud již s vlastní FB stránkou nějakou dobu pracujete a nejste na této sociální síti úplným nováčkem, doporučujeme kurz pro mírně pokročilé uživatele: Reklama na Facebooku, 1.3.2017 18.30-21.30 hod.

 Další zajímavé kurzy a akce

21. 03. 2017, 09:00 – 13:30Můj první web ve WordPressu aneb WordPress pro zelenáče
28. 04. 2017, 09:00 – 13:00Základy on-line marketingu
 04. 05. 2017, 09:30 – 13:00 Chci začít blogovat
23. 05. 2017 09:30 – 13:00 Google AdWords a Sklik pro začátečníky

Rezervace

Objednávky pro tuto akci jsou uzavřeny.

Chci dostávat newsletter s tipy, jak pečovat o rodiče ve firmě